פרסום באמצעות מסכי לד

 

שלטי חוצות מוכיחים את עצמם שוב ושוב כיעילים בפרסום. הם מספקים לחברות גדולות הזדמנות ליצור קמפיינים דרמטיים וגדולים ולערוך השקות למוצריהן מול קהל עצום של אנשים, לעיתים מליוני אנשים בשבוע. מסכי led מוסיפים לשלטי החוצות מימד של תנועה, צבע ואנרגיה והופכים את הפרסום להרבה יותר אפקטיבי.

הזדמנות לחשיפה תוך כדי תנועה

בעוד ששלטי החוצות המוכרים, אלו המוצגים על קירות הבניינים באיילון ובמקומות אחרים בארץ, מאפשרים קמפיינים איכותיים וחשופים לעיני אלפי אנשים מדי שעה, הם אינם תזזיתיים וחיים.

מסכי led  שינו את ענף הפרסום הזה מקצה לקצה כשהציעו חשיפה תוך כדי תנועה. מסכי הלד המוצבים כיום בפינות אטרקטיביות בערים הגדולות, בסמוך לכבישים ראשיים, במרכזי ערים ובאצטדיונים מספקים הזדמנות ליצור תנועה וחיות. התמונה זזה ומושכת את תשומת הלב, אפשר לשלב קול ואפשר להציג פרסומות עדכניות שיש להן סיפור.

כתוצאה מכך העין נמשכת אליהן והפרסום הופך אפילו עוד יותר אפקטיבי. שלטי חוצות עם מסכי לד מספקים הזדמנות לקמפיין פרסומי עם תנועה ואנרגיה אחרים לגמרי, לא חד מימדי אלא חד ונושם.

קמפיינים יעילים יותר משלטים סטטיים

בעוד ששלטי חוצות סטטיים יכולים בהחלט לחשוף את המוצר שלכם לעיני כל, הם אינם מספקים את אותה התוצאה כמו שלטי לד. אחת הדוגמאות הטובות לכך הם מסכי לד לאצטדיונים. על מסכים אלו מקרינים מפרסמים לאורך הופעות ומשחקים פרסומות של מותגים. הפרסומות מוקרנות לעיתים עם סאונד ואפשר לשמוע את הקול מאחורי הקמפיין.

גם כאשר מסע הפרסום מוקרן באצטדיון ללא סאונד, הוא מגיע בקלות לאלפי אנשים בזכות התזזיתיות שלו. בנוסף, איכות ההקרנה של מסכי לדים גבוהה מאד ולכן מדובר למעשה במסר שיווקי המוצג בצורה הכי איכותית שיש, ולכן גם הכי אפקטיבית.

 

 

שלטי לד לחנויות – מספקים חיבור למותג

לא רק בחוצות העיר או באצטדיונים אפשר לפרסם את העסק שלכם באמצעות מסך לד. שלטי לד לחנויות יוצרים עניין בכל חנות כשהם מאפשרים להקרין קמפיינים, פרסומות והודעות למבקרי החנות באופן שוטף לאורך כל שעות היום.

לקוח שנכנס לחנות יכול לראות מול עיניו במהלך הביקור לא רק את המוצרים שמציעה החנות אלא גם את הקמפיין הפרסומי והמהות שמאחורי העסק, כך הוא מקבל תמונה רחבה יותר של המקום והתוצאה היא בדרך כלל מכירה מוצלחת.

שלטי לד לחנויות הם תוספת קבועה לחנויות של רשתות נחשבות, לבתי קפה מוכרים, לרשתות שיווק ולמקומות נוספים שמנצלים את העובדה שבחנות נמצא קהל שמכיר את המוצרים והמותג כדי לפרסם לו מבצעים והטבות, קולקציות חדשות או מוצר חדש.

בין אם מדובר בפרסום על גבי שלטי חוצות או מסכי led בתוך החנות, טכנולוגיה מתקדמת זו מעניקה פתח לפרסום הרבה יותר אפקטיבי ומעניין. החברות הגדולות במשק כבר מפרסמות כך ואליהן מצטרפות מדי יום חברות רבות נוספות, מהקטנות ועד הגדולות.

מחבר:Admin | קטגוריה:חדשות הבלוג – חידושים בענף

 

דילוג לתוכן